brand coach ill graff design

Marktstraat 22
6446 AC
Brunssum

Je hebt een prachtig bedrijf met geweldige producten of diensten waarvan je weet dat het levens kan veranderen (inclusief dat van jou). Maar je valt niet op in een markt waarin hard schreeuwen alle aandacht opeist. Ondanks dat je dag in dag uit keihard werkt voor je passie, word je niet gezien, niet gehoord en haal je dus ook niet de resultaten die je wilt.

Daarom heb ik mijn bedrijf ill graff design gestart met een duidelijk plan: Zorgen dat ondernemers kunnen doen waarvoor ze gemaakt zijn!

Als ondernemer verdien je het om te worden opgemerkt

Het gaat daarbij niet om jezelf op te hemelen of op de borst te kloppen, maar om beter te maken wat al goed is én dit durven te benoemen. Want als je jezelf niet uitspreekt, word je ook niet uitgekozen.
Door als branding coach focus aan te brengen in je merk en marketing help ik je om meer zichtbaar te worden op een authentieke manier. En verbind jou als mens met je purpose.

Waardoor je duidelijk laat zien wat jij voor een ander kan betekenen, minder concurrentie ervaart en meer gericht de klanten aantrekt waar je zo happy van wordt. Zodat je naar hartenlust het vak kan uitvoeren waar jij zo van houdt. En je met volledig vertrouwen en overtuiging het podium kan pakken dat je verdient!

Want daar word ik gelukkig van. En jij natuurlijk ook!

HOE DOE IK DAT?

• Branding: Merk strategie, positionering, ontwikkeling van je merk en communicatiemiddelen
  • Marketing: Strategie & slimme oplossingen voor procesoptimalisatie en automation
  • Coaching: Samen delen, samen leren, samen groeien als ondernemer en als mens.

VOOR WIE?
Ik werk dolgraag samen met ambitieuze ondernemers die een impact willen maken op de wereld om hun heen om deze beter, mooier en fijner te maken. Die een duurzame verbinding willen aangaan met hun klanten met een verhaal dat raakt in hart, hoofd en ziel. En het beste willen halen uit hun bedrijf als ondernemer en als mens. Zowel startende ondernemers als “oude rotten” in het vak;

• Waarbij we samen 1-op-1 of op projectbasis werken aan je merk en marketing.
  • Als externe kennispartner die je huidige team aanvult
  • Of als coach om je op het juiste spoor te houden (en bij te sturen waar nodig).

Datum 30 juli 2024 Muriel